De nieuwe Snuisterij

Marianne Leave a Comment

Lieve dierenvrienden

Helaas hebben wij een droevige mededeling. De nieuwe Snuisterij gaat sluiten. Na drie jaar hebben wij moeten constateren dat het niet rendabel is de winkel open te houden. Een belangrijke reden die zeer zeker meespeelt is de coronacrisis. Drie maanden sluiting en een langzame herstart hebben ook niet meegeholpen om het tij te keren.

Via deze weg willen wij alle vrijwilligers die zich de afgelopen drie jaar hebben ingezet om de winkel draaiende te houden, de mensen die steeds maar weer mooie spullen voor de verkoop brachten en alle klanten die deze spullen met plezier hebben gekocht heel heel hartelijk bedanken.

Op 15 oktober sluiten wij onze winkeldeur voorgoed, tot die tijd bent u nog van harte welkom om te kijken of u nog iets leuks kunt vinden.

Alle opbrengst gaat uiteraard nog steeds naar de hulp aan dieren die dat hard nodig hebben.

Spullen die niet verkocht worden bewaren wij in onze opslaggarage en willen we op braderieën en markten gaan verkopen, wanneer die mogelijkheid er weer is.

Dus de spullen die u heeft gebracht voor het goede doel gaan niet verloren.

Allen zeer bedankt en wie weet tot ziens.

Het bestuur van de dierenambulance.