Havendagen 2017

Marianne Blognieuws

Zierikzee: Havendagen 2017.

De  havendagen dit jaar waren weer een doorslaand succes. Mede te danken aan het fantastische weer. Zoals elk jaar stonden ook wij van de Dierenhulpstichting weer met een kraam langs de haven. Tijdens de Havendagen geven wij informatie over ons werk op de dierenambulance en verkopen we lootjes (waarmee supermooie gedoneerde prijzen zijn te winnen). We hadden dit jaar twee super hoofdprijzen waarvan één geschonken door een donateur van ons.

Onze kraam stond aan het begin van de haven, dus goed in de wandelroute.

We gingen van start met de lotenverkoop om half 11. Het was super druk en reuze gezellig. Veel bezoekers wisten onze kraam te vinden en werden de loten goed verkocht. Mede dank zij de enthousiaste inzet van onze vrijwilligers waren wij ’s middags om 4 uur alle loten kwijt. Iedereen heel, heel hartelijk bedankt.

Alle opbrengsten van de verkoop van de loten en de donaties die altijd gul worden gegeven komen ten goede aan de dieren die wij helpen. Nogmaals willen wij hier benadrukken dat wij volkomen afhankelijk zijn van deze gulle giften om ons werk te kunnen blijven doen. Wij ontvangen op geen enkele wijze subsidie.

NAMENS ALLE DIEREN BEDANKT.